SANAL ALEMDE KENDİNİ TANITMA ŞEKİLLERİ:))

2009-07-05 00:55:00
            Bu site ordan burdan şurdan dedik.Arada Kopyede çekebilirm yani.Malum hepimiz interneti tıkırtatıyoruz.Fırsat buldukça illaki bakınıyoruz.Şu evlilik siteleri var.Kim siz mi bilmiyorsunuz.. yapmayın yahu.bilmeyenmi var tamam tamam kızmayın bilmiyorsunuzda benden öğreniyorsunuz.Bir rumuz ve bu rumuz kendini anlatırken çok güzel edebiyat yapmış taktire şayan.Ben sevdim.Okudukça hem gülüyorum hemde düşünüyorum.Tavsiye edeceğimde kimse okumuyor ki gözüne tükereyim.Ünlü değiliz ya.(aramızda kalsın en yakın arkadaşlarım bile.hıı güzel olmuş devam et.lan şuraya bir yorum yazın diyorum bir allahın kulu yazmıyor yaa.) bozuluyorum ama neylersin.bozulsan kim tınlıyo ki.amann boş verr ben stresimi atayorum ya.Şimdi söz ettiğim yazıya geldi.Öncelikle özür diliyerekten kopye çekilmiştir.Adam beni mahkemeye verir.ne olmaz ne olmaz.Hadi buyrun okuyun bakalım:

NÖBETÇİ DR:(doktor bari sen yaz yahu bir yorum)
Bu profile hayran 1036 kişi var.
HAKİKAT SENİN OLSUN, BANA MURADINI VER. OLMAK İSTEDİĞİN GİBİ GÖRÜN, OLDUĞUN GİBİ DEĞİL. ÇÜNKÜ HER YALAN BİR YARATIŞTIR...(CEMİL MERİÇ).
KENDİNİ NASIL ANLATIYOR?
Güzel olmasını temenni ettiğim arkadaşlıklar için buradayım.Her tanışmanın illa da aşkla yada evlilikle sonuçlanması gerekmiyor,arkadaşlık ve dostlukta benim için çok önemli kazançtır.Aynı düşünceleri paylaşan bayanlarla tanışmak isterim. Canım sıkıldıda güncelleme yapıyorum.Aslında şuraya sağdan soldan araklayıp felsefi bişeylermi döktürseydim yada dünyayı kurtaracak sosyal mesajlarmı versem?. Yok ya böyle de iyi.İyi iyi böyle iyi ,ben dahiyim:) Evveett fırsat bulmuşken biraz güncelleme yapayım. Epeydir sibere giremiyordum, moralim de zaten bozuktu. Neden mi? _ İşler kesat _ Dolar aldı başını gidiyor _ Borçlar yığıldı (dolarla borçlandımda) _ Ev sahibi kiraya zam yaptı _ Cavidan'la da hala buluşamadım (yaw şu siberden bir hatun tavlayamadan gidicemde ona yanıyorum) _ Jambi' de beni gıcık ediyor, ben dururken gitti Mikelenj'a hayran oldu. _ Nursel'i de merak ediyorum, aramadı epeydir yok ortalarda. Ameliyatla memelerini küçülttürecekti, küçülttürdü müü? küçülttürmedi mi??. Gerçi öylede güzeldi ya neyse...Gülmeyin! önemli bu.Hatun bunalıma girdi bu yüzden, memleketin en önemli meselesi Nursel'in memeleri. Yakında Nursel'in memeleri üzerine güncelleme yapıcam, bekleyin.(bu sefer editör kesin tekmeyi basar bana vallaa:))) _ Hayran olup olup, cumhurbaşkanlığına adaylığını koysan kazanırsın dediniz, verdiniz gazı verdiniz coşkuyu gittim muhtarlığa adaylığımı koydum, bir Allah'ın kulu oy vermedi(kendi oyumu da yanlışlıkla başkasına vermişim). Ona da canım sıkılıyor, neyse bende milletvekili olurum bir dahaki sefere.Sonrada peygamberliğimi ilan edicem. Hasan Mezarcı'nın yolunda tam gaz gidiyom, kimse tutamaz, önüm açık ,istikbalim çok parlak.(yada Dalai Lama mı ilan etsem? kafam da kel yakışırda haa) Durumlar böyle, moral sıfır, depresyondayım. Sabahları geç kalkıyorum, elimi yüzümü bile yıkamadan saç baş dağınık dışarı çıkıyorum, bazen fermuarımı çekmeyi de unutuyorum.İşyerine gidene kadar basıyorum küfürü.Saç baş dağınık, surat asık,gözler dönmüş, fermuar açık, küfür ederek giderken karşıdan gören bayanlar ''aaavvvvv sapıııııkk!!'' diye çil yavrusu gibi sağa sola kaçışıyorlar. Kar makinesi gibiyim valla. İhbar etmişler şimdi polis heryerde beni arıyor. Bende yakalanmamak için her gün yolumu değiştiriyorum. Gerçi her gün yol dahada uzuyor, yarım saatlik yol 4 saate çıktı ama olsun, yakalanmıyomya. Yakında paydos saatinde işbaşı yaparım herhalde.Hergün değişik tanımadığım yollardan gittiğim için arada birde kayboluyorum. Geçen gün işe(Avcılar'a) gidicem diye çıktım, yolumu kaybettim Dudullu'ya gitmişim,3 günde zor döndüm,anam ağladı.Küfür etmekten yol sormakta aklıma gelmedi. Yaw Dudullu'yu falan baya bi hatırlıyomda, şu boğaz köprüsünü nasıl geçtim, nasıl izin verdiler onu bi türlü anlayamadım(yoksa ikinci köprümüydü lan?).Biz sülalece böyleyiz, babam da böyleydi dedemde.Rekor da dedemde. Kulakaları çınlasın rahmetli bir gün kaptırmış küfür ede ede taaa Kapıkule'ye kadar gitmiş, sınırdan çevirmişler.Bıraksalar herhalde Viyana kapılarına kadar dayanırdı.Ben kırıcam galiba dedemin rekorunu. İş yerinde bana interneti yasakladılar, internet kafelerin önünede polis dikmişler beni yakalamak için , sibere giremiyodum. Bu sabah köşeden gizlice baktım polis falan yoktu hemen sibere girdim.Dur bakalım heralde vaz geçtiler beni aramaktan. Eğer öyleyse bundan sonra hepinize göz kırparım merak etmeyin:))

ARADIĞI ARKADAŞI NASIL ANLATIYOR?
Lütfen kontörü bitenler,aniden arabası trafikte takılı kalanlar,kirası çıkışmayanlar vs.vs.vs. ve de leb demeden leblebiyi de ,çorumu da anlatacak zeki bayanlar aramasın (Sanki çok arayan varda!trip yaptığıma bakmayın arayan marayan yok ,daha bir Allah'ın kulu aramadı).Bu profildeki garibana zeka şovu yapmakla kimse tarihe geçemez,boşuna uğraşmayın.Ben normal bir insanım(Psikiatristim aynı fikirde değil),hatta biraz geri zekalıyım, normal bayanlarla arkadaş olmak istiyorum.Kanatları olan hanımlarda aramasın.Uyum sağlayamıyorum,yanlarında aşşağılık kompleksine kapılıyorum.Varsa ve mümkünse; holywood yapımcılarını peşinde koşturmayan,hatalar yapan,öksüren,aksıran,geğiren,yellenen bayanlar(lafı yellendiği yerden anlayanlar hariç) arayabilir.Doğru dürüst iki çift lafı olan her arkadaşla görüşmeye hazırım. Selamlar.
Esti gene güncelleme yapıyorum.
Bazı bayanlar bana çok kızıyor:''siberi ve siberdekileri bu kadar eleştiriyorsan burada ne işin var ükelaaaaa'diyorlar.Pekte haksız sayılmazlar.Neden siberi ve siberdekileri eleştiriyorum erkekçe, delikanlıca söyleyimmi?(bunu güzel yazdım,acaip karizma yapçam şimdi).Çünkü kolayıma geliyor,gücüm size yetiyor.Yani ucuz kahramanlık,somun pehlivanlığı yapıyorum:).Hem zaten memlekette sizin yüzünüzden batıyor.Ne yani şimdi sizi bırakıpta;düzeni,sistemi,
hükümeti,kurumları(baca kurumlarını kastediyorum,aman yanlış anlaşılmasın) mühim ve büyük adamlarımı eleştireyim yada sabah-akşam çalıp çırpan,rüşvet yiyen kravatlı hödüklerle kaşarlaşmış sürtükleri mi eleştireyim?.Yok yaaa.Biraz geri zekalıyım dediysem o kadar da değil dimi, tööbee tööbee.Onları eleştireyimde oysunlar beni:)Hem siz tehlikesizsiniz,en fazla küfür ediyorsunuz.
Aslında arkadaşlar uyarıyor;siberle,siberdekilerle,editörle falan uğraşma kendini attırcan diyorlar.Ama editör her ne kadar resmi davransada beni seviyo yaa, atmaz:). En son Elif'i yazdığım zaman makaslamıştı,sonra arıza olduğumu o da anladı kendi halime bıraktı,artık karışmıyor ne yazarsam yayınlıyor.Size birşey diyeyimmi,aslında benim hayranım falan da yok ,onları editör merkezden ayarlıyor:)))),söleyin sizede ayarlasın:))))).Bazan aklıma ne geliyor biliyormusunuz?Şeytan dürtüyor yap şuraya siyasi bi güncelleme siberi de kapattır,editörle birlikte yallaaah içeri:)))). Yapayımmı?:)))
''BİR LAFA BAKARIM ADAMMI DİYE,BİR DE ADAMA OLDUĞUN GİBİ GÖRÜN LAN DERİM''(Şimdi bunu niye yazdımki???Hah hatırladım.Beyaz entari giyip dönen bi adam vardı o söylemiş heralde.Bir yerlerde yazıyım diyodum ama buraya uymadı galiba ,yok yok uydu.Amaaaan uysa da yazdım uymasa da).Hadi siz okumaya devam edin bende biraz göz kırpayım:)

Fiziksel Özellikler
Vücudunuzun en beğendiğiniz yerleri
Saçlar, Gözler, Burun, Dudaklar, Eller, Göğüsler, Göbek, Kalça, Bacaklar, Ayaklar
Vücudunuzda dövme veya piercing var mı?
Gizli bir dövme, Görünen bir dövme, Her yerim dövme, Burunda piercing, Kaşta piercing, Dilde piercing, Göbekte, göğüste piercing
Sizi en çok benzettikleri ünlü kim?
Bir bayan arkadaşım televizyona benzetmişti,hangi kanala bassa çalışıyormuşum da..Bazılarıda mahallenin ramazan davulcusuna benzetiyor,kendileri buralarda pek ünlüdür.
Fiziksel bir engeliniz var mı?
Var.Bizim sokakta azmanbi köpek var,bana gıcık ne zaman görse havlıyor.İşe gelip giderken onu görünce korkuyom yolumu değiştiriyorum.
Tarz (Stil)
Sizi en çok ne eğlendirir?
Beni en çok sibere girmek eğlendiriyor.Akşama kadar siberdeyim.En çok ta göz kırpmak hoşuma gidiyor.Sıradan ,önüme kim gelirse tıklıyıp göz kırpıyorum. Hastanede herkesi ayarttım sibere üye yaptım,kendime benzettim.Şimdi toplu halde cinnetteyiz.Yalnız yeni bi anestezi uzmanı geldi ,emekli albay ,henüz onu üye yapamadım.Yakında onu da kafalarım.Onu bi üye yapabilsem amma kafa bulurum onunla ha,acaip mesajlar çekerim:))).Patron ne haltlar yediğimi bi anlasa canıma okur kapının önüne koyar valla
Nerelere gidersiniz?
En çok wc ye gidiyorum.PATLAMA BE ÇIKICAM ALLAA ALLAH.Bi profil doldurtturmuyorlar adama...Arada birde sigara odasına gidiyorum.Ama hemen dönüp sibere giriyorum(vazife herşeyden önemli).
Ufak takıntılarınız, uğurlarınız?
Kesinlikle ve kesinlikle hiç bir takıntım yoktur.Ama bu adam bu soruyu niye sorduki acaba?Ha bir ara siberden bir hanım takıntım olmuştu,burayada yazmıştım.(takıntılarımı soruyorlarya).Meğer kızcaaz bana aşıkmış,yüz vermeyince gitti editöre ispiyonladı ,profilimi sabote etti:))))))
En son ne okudunuz? Ama zorunluluk değil sadece keyif için!?
Bi hastanın canına okudum.Durup dururken niye takıntımı merak ettiki??
Sevdiğiniz sporlar
Parmak sporu.Aynı anda 7_8 kişiyle çetleşebiliyorum(breh breh breh...)Benim hiç bir takıntım yokki,o na ne benim takıntılarımdan?
Yaptığınız sporlar
Parmak sporu.Takıntımolsa söylerdim canım aaa
Tuttuğunuz takım
Galatasaray, Takım kelimeside taıntıyı getirdi aklıma yine yaaa
Yatak odanızda bulundurduğunuz 3 şey
yastığım,ranzam ,zincirim:)). Takıntımı sorduğuna göre vardır bi bildiği.Uykum kaçtı.
Nerelere gittiniz?
Öbür dünyaya gittim. Orda bile takıntılarımı sormadılar.Bu niye sorduki???
Nerelere gitmek isterdiniz?
Geçen gün doktorumda obsesifsin ,takıntıların var demişti.Bu adam benim doktor olmasın sakın?
Sevdiğiniz alkollü ya da alkolsüz içkiler?
Yok ya benim doktorun ne işi var burda.Bu satırdaki soru neydi lan!?
100 milyon dolarınız olsa ne yapardınız?
Siberdeki hatunlarla yerdim.Takıntımı merak ediyormudur hala acaba?
Politik görüşünüz?
Politikayla ilgilenmiyorum
İlgilendiğiniz doğa bilimleri
Astronomi, Biyoloji, Coğrafya, Fizik, Kimya, Matematik, Jeofizik, Jeoloji
İlgilendiğiniz sosyal bilimler
Antropoloji, Felsefe, Sosyal antropoloji, Sosyal psikoloji, Sosyoloji, Psikoloji, Tarih
Sevdiğiniz markalar?
okey.Şimdi buraya okey yazdımya bazı bayanlar ajite oluyormuş.Bi ara elim değerse silicem söz.Hem size ne okeyden?Siz spiral taktırıyorsunuz ben bişey diyormuyum
Yaşam, aile
Eğitiminiz
Lisans üstü
Nasıl bir öğrenciydiniz/öğrencisiniz?
Nasıl bir öğrenci olduğumu tahmin etmişsinizdir canım.Dimi?
Bildiğiniz diller
beden dili,hal dili,gönül dili,kuş dili.Yok arkadaş benim kesinlikle takıntım yoook.
Etnik köken
Aborjin.Aborjinlerin takıntısı olmaz hem.
Din mezhep
Mezhepsiz.Ne bu din mezhep sorusu ya.Hepimiz siberciyiz,doğruyuz,çalışkanız.AYRIM YOK,AYAR ETMEYİN
Dinin hayatınızdaki önemi
Çok önemli
Arkadaşlarınız size bir lakap takmışlar mıydı, neydi?
Takıntı diyorlar,nedense bir türlü anlamıyorum.Benim takıntım yokki.İş yerinde de SİBERMAN diyorlar
Hayvanlar
Beslerim
Beslediğiniz hayvan(lar)
koynumda yılan beslerim
Kültür Sanat
Hangi tür kitapları seversiniz?
Akademik, Anı, Bilimkurgu-Fantezi, Felsefe, İnsan-Toplum, Mitoloji, Mizah, Polisiye, Roman-Öykü, Şiir, Tarih
Sevdiğiniz yazar ve şairler
Alev Alatlı .Tek geçerim,tek geçerim,tek geçerim...Aşkım O benim. Alev Alatlı'yı okumadan ölmeyin.Şiddetle tavsiye olunur.
Sevdiğiniz kitaplar
Siberdeki yazılar çok hoşuma gidiyor.Filozofu,enteli,danteli,komedyeni..ne ararsan cümbür cemaat hepsi burda valla.Ben normalim ,ben normalim,hiç bir takıntım yok.
Kimin kitabını "Hayatta okumam" dersiniz?
Kitapsızın kitabını.Birde takıntın varmı diye soran şu adam varya ,o kitap yazarsa kesin okumuycam.
Sevdiğiniz gazete ve dergiler
Siber dururken gazetemi okunurmuş .Git işine Allasen yav.
En sevdiğiniz roman/çizgi roman kahramanı?
Tommiks goççum benim beaaaa.Takıntım yok .
Hangi tür filmleri seversiniz?
Aksiyon/Macera, Belgesel, Bilimkurgu, Çizgifilm-animasyon, Drama , Duygusal-aşk, Erotik, Gerilim, Klasik/Kült, Korku, Komedi, Polisiye, Psikolojik, Western
Sinemaya gitme sıklığınız
Haftada bir
Unutamadığınız film?
Böbrek filmi (IVP).Hint yağı içirip öyle çekiyorlar. Berbat bişey ,sakın çektirmeyin.Hem varsada benim takıntımdan ona ne ,kime ne?
Hiçbir güç bana ......'nın filmini izlettiremez
Canım isterse herkesi izlerim.İlla da birine takmak zorundamıyım
Sevdiğiniz oyuncular
Dustin Hofman.O da benim gibi hiç bir takıntısı yok
Sevdiğiniz müzisyenler
AJDAR
Aldığınız ilk album
İşportadan resim albümü almıştım.Elişi dersinde kendim yaptım diye hocaya kakalamaya çalıştım,hoca yemedi ,ben dayak yediydim
TV izleme alışkanlığınız
Hiç sevmem
En keyifle izlediğiniz program
Teksoy görevde.Doktora niye tlf ediyosunuzki aaa takıntım yok benim yaaa...
Sevdiğiniz ressamlar
BEN,BEN,BEN,Da VİNCİ,VanGogh,Cezanne,Matis,Bogero,Rembrant, Ayvazovski,Jerom,Vernet,Osman hamdi,Hoca Ali Rıza, Çallı..Picassoyu sevmiyom anasını satıyım, bi türlü anlayamadım herifi.Giydirmeyin o gömleği yine lan! nereye gidiyoz takıntım yok b...






41115
0
0
Yorum Yaz